Uitnodiging Algemene Ledenvergadering op vrijdag 22 juni

Beste Helleen of ouder(s) van een jeugd-Helleen,

Alweer een seizoen bijna ten einde. Een seizoen met pieken en dalen. Hoe staat Hellas ervoor? Wij willen graag met jullie een moment stil staan bij de wijze waarop wij seizoen 2012-2013 ingaan. Dat moment is de

Algemene ledenvergadering, op vrijdag 22 juni.

(in de clubtent, aanvang 20.30 uur)

Ook aan Hellas gaat de crisis niet voorbij. Wij moeten met elkaar keuzes maken hoe wij onze schaarse middelen vergaren en hoe wij die dan zo goed mogelijk besteden. Daarover willen wij met jullie in discussie.

Hierbij treffen jullie het Jaarverslag seizoen 2011-2012 aan. Met dank aan begeleiding en vrijwilligers is het afgelopen seizoen vereeuwigd in dit verslag.

Voorafgaande aan de vergadering zijn de verslagen van de vorige ALV’s en de financiële resultaten op te vragen via hellas@handbal.nl.

Wij rekenen op je komst! Ben je onverhoopt verhinderd, meld je dan af via hellas@handbal.nl.

Tot de 22e!

Anneke, Jacqueline, Peter, Oswin, Leander en Frits