Van de voorzitter – 30 november 2012

Buiten is het koud, dan is het binnen goed handballen….ik weet niet of dat een gezegde is, maar het zou zomaar kunnen. We beginnen zo langzaamaan naar december te komen en dat betekent dat we volop kunnen genieten van het zaalseizoen. Maar daarnaast zien we ook dat Sint actief is dwars door de hele vereniging. Het is toch maar mooi dat hij ons met zijn bezoekjes blijft verblijden.

Selecties
De dames zijn een aantal weken vrij geweest, omdat het nationaal team zich voorbereid op de WK-kwalificatiewedstrijden van a.s. weekend. Komende zaterdag mogen onze dames weer spelen en wel uit tegen E&O. Wij gaan ervan uit dat de rust goed heeft gedaan en wensen de dames veel succes.
De heren blijven ondertussen gewoon hun wedstrijden winnen. Dat moet ook willen we bovenaan eindigen. Komende weken staan een paar lastige wedstrijden op het programma. Zeker Tachos op 8 december zal een belangrijk graadmeter worden. Het is uit, maar u kunt natuurlijk altijd in Waalwijk gaan kijken!

Jeugd
De meiden A zijn tot op heden nog foutloos. Afgelopen weekend ging het bijna mis tegen het laag geplaatste Tornado. Een onbegrijpelijk slechte wedstrijd, gelukkig wisten we nog wel net te winnen en onze ongeslagen positie te handhaven. Komende week zal het beter moeten, want dan wacht Quintus. Veel succes meiden! De mannen B zijn ook nog steeds ongeslagen. Bjorn en zijn mannen doen het boven verwachting goed. Hard trainen, hard werken en dan krijg je mooie prestaties, dat zien we.

Tussentijdse ALV – Zaterdag 15 december
Zoals te doen gebruikelijk zullen we ook dit jaar weer een tussentijdse ALV organiseren, waarbij alle leden van harte welkom zijn. We zullen spreken over de voortgang dit jaar, waarbij de RC-verhouding met de Stichting Sporthal Hellas en de druk die – mede hierdoor – op onze begroting van dit jaar ontstaat, een grote rol speelt. Mogelijk zal dit ook tot aanpassingen in het uitgavenpatroon moeten leiden. Daarnaast gaan we in op de voortgang van één NHV en willen we van gedachten wisselen over Hellas van de toekomst: hoe zien wij er over 5 jaar uit en wat moeten we doen om daartoe te komen. Wij vinden het fijn als iedereen komt, want Hellas is tenslotte van ons allemaal!!

HV HELLAS CRAZY CHRISTMAS PARTY!!
Secretaris/ tijdwaarnemer gezocht voor DS3 a.s. zondag 2 december