Zaterdag 23 maart Goud & Fout Feest!!

Zaterdag 23 maart is het zover! Het Goud & Fout feest zal de clubtent op haar grondvesten laten schudden. En jij moet daar natuurlijk bij zijn!
Wanneer je nog geen kaartje hebt, dan kan je deze aanstaande vrijdag (1 maart) bij Brandon kopen, hij zal dan op Hellas zijn. Je kan hem ook een mailtje sturen: brandon_hofstra@hotmail.com

Let op! Een kaartje voor het feest geeft ook toegang tot de wedstrijd van Heren1 om 19:00 uur. Ouders van jeugdleden, vriendjes en vriendinnetjes, ooms en tantes, nichtjes en neefjes, iedereen mag dus allemaal komen! En vergeet natuurlijk niet: iedere bezoeker met een kaartje, krijgt 2 GRATIS consumptiemuntjes.

Tot zaterdag 23 maart!

Groetjes,

De organisatie
Rene, Leander, Sven, Wil, Arend, Ton en Brandon

P.s. Kom 23 maart verkleed en trek jouw goudste en foutste kostuum aan. De origineelste verschijning verdient een mooie prijs!

Indeling Jantje Beton 2013 + verzamelpunten
Bijzondere Algemene Ledenvergadering vrijdag 1 maart om 19.30 uur