Activiteiten komend weekend

Na het geslaagde Ooievaarscup-toernooi vervolgen de heren hun voorbereiding komende zaterdag met deelname aan het Flyerstoernooi in Wijchen (sportcentrum Arcus), waar ze het op zullen nemen tegen Aalsmeer, Tachos en Swift Arnhem. Voor de trouwe supporters: de eerste wedstrijd (van onze heren) begint om 14.30 uur. Op zondag spelen de heren een oefenwedstrijd tegen Initia Hasselt, in Hasselt.

De dames zijn inmiddels ook in training en spelen komend weekend in Beek (sporthal De Haamen) de Limburg Cup. Tegenstanders zijn Aalsmeer, BFC, ZAP, V&L en Handbal Venlo. Zaterdag begint de eerste wedstrijd (van onze dames) om 11.00 uur.

Voor wie het dichter bij huis wil zoeken: aan de Laan van Poot wordt natuurlijk zowel op zaterdag als weer lekker buiten gehandbald. We hopen op mooi weer en leuke wedstrijden!

Met ex-tophandballer Hans van Dijk naar de Bene-League
Wessel Coster handbalt en cricket op het hoogste niveau