In Memoriam Dolf Rutjes (27 juni 1928 – 30 januari 2013)

Afgelopen woensdag is op 84-jarige leeftijd Dolf Rutjes ons ontvallen. Dolf was een van die oud-Hellenen waar mensen het nog veelvuldig over kunnen hebben als er oude verhalen opgehaald worden. Hij was een echte levensgenieter, op de rouwkaart prijkt niet voor niets ‘Waar Dolf was, werd gelachen’. Hij is in het verleden tijdens de 11-handbalperiode kampioen van Nederland geweest, heeft daarna een tijd in Australie doorgebracht, maar bleef ‘zijn’ club Hellas en zijn vrienden trouw toen hij in Nederland terugkwam. Wij zullen hem herinneren als een gezellige, sportieve Helleen. Wij wensen Joke en de kinderen en kleinkinderen de kracht om dit verlies te dragen, maar misschien is het meer in de geest van Dolf als we zouden zeggen dat we zijn leven zouden moeten vieren.

Het bestuur,

Anneke van Zanen-Nieberg (voorzitter)

DIOS-AANVAL MACHTELOOS
HET ECHTE WERK BEGINT