Countdown naar zaterdag 14 juni ! Hellas Sponsordag

Nog 1 maand en dan is het 14 juni: de Hellas Sponsordag. De dag waarop we met elkaar een mooi bedrag voor onze club bij elkaar gaan sporten, spelen, koken, gokken.

Wat kun je onder meer verwachten (we zijn nog druk met het programma bezig) op 14 juni:

• Een Tutti-Frutti Handbal Toernooi voor jong en oud, lid en supporter
  • Een spelletjes-circuit voor de kinderen
  • Demonstratiewedstrijden
  • Een geweldige kookworkshop
  • Een Rad-van-Fortuin met mooie prijzen
  • Een feestelijk buffet
  • Een super gezellige feestelijke avond

Zet 14 juni met dikke letters in je agenda: Hellas Sponsordag.

Nieuws:

• A.s. zaterdag 17 mei is er de grote clinic in de Hellashal. Heb je je nog niet opgegeven, doe dat dan snel. Na afloop is er friet en daarna gaan we met z’n allen de dames aanmoedigen.
  • Hellas organiseert op 14 juni een kledingbeurs (in het kader van de sponsordag).

Lever goede kleding in, (sport, casual, alles) die we voor een zacht prijsje weer verkopen.

Je kunt kleding afgeven op Hellas vanaf nu tot 10 juni.

Je kunt ook kleding, gordijnen, lakens, dekens etc inleveren die niet te verkopen zijn

Deze leveren we na de kledingbeurs in bij een opkoper. Zo krijgen we ook daar ook geld voor.

• Op de bar staat een muntenpot voor waar u uw buitenlandse  valuta in kunt doen. Munten en briefjes, alles is welkom. Iedereen heeft wel wat liggen. Neem het mee naar Hellas en deponeer dat in de doos op de bar.
  • We komen met een grote lege flessen inzamelactie. Breng uw lege flessen vanaf nu niet meer naar de supermarkt, maar binnenkort naar Hellas. Dat levert de club een mooi bedrag op!
  • Zaterdag 14 juni organiseert Henk Tramper in de middag drie unieke kookworkshops. In de buitenlucht ga je in groepjes aan de slag met de Oosterse keuken. De gerechten zijn de basis voor het buffet dat eind van de middag geserveerd wordt. Het voorlopige programma luidt:
    • 13.00u sushi maken
    • 14.30u Thais koken
    • 16.00 Chinees koken

Per workshop max. 10 deelnemers á € 15.00 pp.
Geef je nu vast op bij Henk: henk.tramper@gmail.com. Wacht er niet mee. Henk wil graag de workshops goed voorbereiden, de lekkerste ingredienten bestellen en de potten en pannen op orde hebben. Dus: Kook mee met Henk en meld je nu vast aan!

De Countdown naar 14 juni is begonnen. Tot zaterdag 17 mei: Clinic en Dames 1 kijken.
En op naar 14 juni: een dag vol activiteiten.

PLEZIER IS TERUG BIJ HELLAS
Facelift voor vloer Hellashal