AALSMEER D 1 – HELLAS D 1

Zaterdag stond Aalsmeer uit op het programma voor de D1. Vorige keer een hele leuke wedstrijd waar Aalsmeer net wat beter was maar vooral heel veel feller voor de dag kwam.  Dit hadden jullie goed begrepen en gingen sterk van start (de spanning in de eerste minuten vergeten wel maar even voor het gemak). De opdracht van vandaag kwam meteen terug in de eerste helft: voor je eigen kans gaan en vechten voor de bal. Dat jullie super gemotiveerd waren spatte er vanaf. Het samenspel liep goed en het 1 op 1 verdedigen ging ook weer een stuk beter.
Met name Jesse zorgde met zijn schoten voor veel gevaar. Hierdoor kon hij regelmatig doelpunten maken maar ook Daniel en Yannick extra ruimte geven voor hun acties. Het spelbeeld van de beide helften was eigenlijk precies hetzelfde… Hellas een stukje beter en veel beter in de wedstrijd. Ook niet te vergeten waren de vele ballen die Rens uit zijn doel wist te houden en Maarten die bleef schieten en uiteindelijk de belangrijkste maakte!
Dat Aalsmeer beide helften aan het einde terugkwam ligt dan ook vooral aan:
– De manier hoe jullie verdedigen (dit kost veel energie)
– De spanning, doordat jullie door kregen dat winnen van Aalsmeer vandaag zeker mogelijk is.
Nu zijn dit helemaal geen problemen maar wel iets wat we zullen blijven oefenen.
Verdiende overwinning met GOED spel!
Justin
HELLAS C 1- QUINTUS C 1