Werkzaamheden hal

Tijdens de laatste trainingen hebben jullie het al kunnen zien: momenteel wordt er flink gewerkt in de hal en ook aan de buitenkant. Het BOT (Bouw Onderhoud Techniek) team van Den Haag is enkele weken geleden gestart met de werkzaamheden.

Aanvankelijk twee man en nu drie man sterk hebben inmiddels de gehele wand in de SSH sporthal aangepakt aan de kant van de kleedkamers. Met de nissen en de wenteltrap naar de omroepplek.

Afgelopen week zijn de werkzaamheden naar buiten verplaatst door het betere, maar evenwel te warme weer. De vakwerkspanten buiten + wanden zijn aan de slootzijde  schoongespoten. De roest vorming op de vakwerkspanten wordt tot op het blanke staal verwijderd en er zijn inmiddels drie vakwerkspanten slootzijde volledig ontvet en in de grond gezet.  Dit is één van onze drie meest urgente klussen, want roestvorming aan de draagconstructie van de hal is funest voor de hal zelf.

Wat dit geweldige BOT team van Den Haag nog meer gaat oppakken: de (13) vluchtdeuren van de sporthal worden signaal rood geschilderd, en ook alle deuren en kozijnen van  de clubtent worden geschilderd.

Wij zijn ontzettend blij met deze volledige kosteloze bijdrage van de gemeente!

Overige werkzaamheden: naast de zorg en inspanningen die ons klusteam Loek en Frans continu verrichten, zijn zij ook druk doende met de voorbereidingen voor de nieuwe verlichting en een structurele oplossing voor de lekkages. Waar we ook heel blij mee zijn, is het aanbod van enkele Hellenen om binnenkort het dak op te gaan om daar de verschillende afvoeren schoon te maken. Daarmee nemen de lekkages zeker voor een bepaalde periode (tot aan een structurele aanpassing) af.

Leon van Schie technisch manager bij Hellas
Hellas vanaf november zonder Glenn Lefel