Aan de slag met de clubtent, meld je aan om te helpen!

Beste Hellas-leden en ouders,

De Hellas Ideeën Commissie (HIC) gaat aan de slag en we hebben jullie hulp nodig!

Van maandag 16 tot en met zaterdag 21 juni gaan we de clubtent opknappen: een opfrisbeurt en een paar kleine veranderingen.

Iedere werkdag van 19.00-22.00 uur en op zaterdag vanaf 9.30 uur zijn we aan het werk in de clubtent. Daarbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken!

Voor de volgende klussen zijn we nog op zoek. Wie helpt?

• maandag 16, dinsdag 17 juni: voorbereidend werk, zoals het leeghalen van de clubtent, ontvetten plafonds en muren, schuurwerk en sloop- en timmerwerkzaamheden
  • dinsdag 17 t/m vrijdag 20 juni: schilderwerk, zoals het sauzen van de muren en het aflakken van het houtwerk en plafond
  • zaterdag 21 juni: uitloop van bovengenoemde werkzaamheden, schoonmaken clubtenten herinrichten.

Daarnaast zijn we op zoek naar materiaal (zodat de kosten zoveel mogelijk beperkt blijven). Wie kan ons helpen aan:

• Witte muurverf RAL 9010
  • Witte houtlak RAL 9010
  • Schilderbenodigdheden zoals : kwasten, rollers, schuurpapier, emmers etc.

Laat het ons weten! Geef je op via tjgroenland@ziggo.nl. Geef aan wat je wilt doen en welke dag je kan helpen. Vele handen maken licht werk!

Groeten,

Ton Groenland, Ronald Hulspas, Ronald Kloots, Maurits Voncken, Barbara Witteveen

We gaan weer beachhandballen!!
HELLAS KANSLOOS IN FINALE