Activiteiten komend weekend

Het wordt al een tijdje aangekondigd: a.s. zaterdag wordt het gezellig aan de Laan van Poot! Een dubbel gevolgd sintdoor het Sinterkerstfeest!

Om 19.00 uur begint DS1 aan de tweede competitiehelft met de wedstrijd tegen Targos Bevo. De uitwedstrijd werd destijds mooi gewonnen dus de dames kunnen de wedstrijd met vertrouwen tegemoet zien.

Om 21.00 uur speelt HS1 tegen RED-RAG Tachos. Op papier geen makkelijke wedstrijd, maar wie de heren een paar keer heeft zien spelen weet dat ze echt heel goed kunnen handballen zodat ook a.s. zaterdag weer alles mogelijk is. Wij geloven er in, en we geloven ook dat het publiek een belangrijke rol kan spelen bij beide wedstrijden.

Kom dus zaterdag lekker naar de Laan van Poot om twee keer een uur van een leuke wedstrijd te genieten en je cluppie aan te moedigen!

Na afloop van de wedstrijd van de heren wordt het sowieso feest, compleet met DJ Zwarte Klaas.

Graag tot zaterdag!

Activiteiten komend weekend