Activiteiten komend weekend

Het laatste competitieweekend van het jaar spelen zowel DS1 als HS1 uit. De heren spelen zaterdagavond om 20.30 uur in Arnhem tegen Swift. Na het knappe gelijkspel tegen Tachos en het daarbij vertoonde spel kunnen ze de wedstrijd met vertrouwen tegemoet zien. Makkelijk zal het weer niet worden (dat is het nooit), maar bij winst wordt er afstand genomen van Swift en als het meezit kunnen de heren zelfs een plek op de ranglijst stijgen!

DS1 mag zondag aantreden tegen de koploper: om 13.00 uur spelen ze in Borne tegen Borhave. Er gaat vast een bus naar Borne en supporter zijn natuurlijk van harte welkom. Als je mee wilt kun je je aanmelden via hellas@handbal.nl.

Wanneer je liever in Den Haag blijft is er zondag genoeg aantrekkelijk handbal in de hal te zien. Overigens kan dat ook op zaterdag: dan is er heuse Velo-battle van de D en de F-jeugd! En tussen de wedstrijden door kun je gezellig een kopje koffie drinken in de prachtig versierde clubtent.

Genoeg te doen dus weer. Veel plezier en succes allemaal!

Oliebollentoernooi !!
Activiteiten komend weekend