Activiteiten komend weekend

Komend weekend gaat ook HS1 weer aan de slag: zaterdag om 20.45 uur thuis tegen OCI/LIONS2. HS2 is het nieuwe jaar goed begonnen en het zou wel heel lekker zijn als HS1 wat dat betreft niet achter blijft: gewoon ook die eerste twee wedstrijden winnen en de ranglijst ziet er heel anders uit. We weten allemaal dat het kan dus kom op mannen, maak er een mooie avond van zaterdag!

Die avond begint trouwens al met een kijkje in de toekomst: om 19.00 uur speelt de HCJ1 tegen KRAS/Volendam. Onze C1-heren doen het hartstikke goed: ze spelen voor het kampioenschap en hun wedstrijden zijn absoluut de moeite waard om naar te kijken dus kom zaterdag gerust wat eerder naar de Laan van Poot.

DS1 speelt op zondag, uit tegen Virto/Quintus2, om 13.30 uur. De voortekenen voor de wedstrijd zijn gunstig: DS2 heeft dit seizoen al eens van Quintus2 gewonnen en DS1 heeft zelf afgelopen weekend tegen Foreholte weliswaar ongelukkig verloren, maar wel goed gespeeld. Dames doe je best en neem de punten mee naar huis!

Voor wie zondag liever dichter bij huis blijft is er aan de Laan van Poot een vol programma met om 14.00 uur de wedstrijd van HS2 tegen Aalsmeer3, koploper in de tweede divisie. Een zware wedstrijd dus voor onze heren en daarom alle reden om ze even aan te komen moedigen.

Veel succes allemaal!

Rentree Karim Tamim in eerste team Hellas