Rentree Karim Tamim in eerste team Hellas

Karim Tamim maakt zaterdag in het duel met het opleidingsteam van Limburg Lions zijn rentree in het eerste team van Hellas.

De sterke verdediger en cirkelloper begon ooit zijn handballoopbaan bij Hellas en speelde vervolgens bij E&O, Quintus en BEVO.

Bij de laatste club stopte de pas 23-jarige in Zwitserland geboren Hagenaar en besloot zijn carrière voort te zetten bij zijn oude club om het in degradatiegevaar verkerende Hellas uit de brand te helpen. Vanaf januari is hij speelgerechtigd voor de Haagse club.

Opbouwer Wessel Coster ontbreekt bij de Hagenaars vanwege de schorsing naar aanleiding van zijn rode kaart.

Het duel begint in de Hellashal om 20.45 uur en staat onder leiding van de arbiters Wim Palts en Adrian Tanasescu.

AD/HC/PETERLOTMAN

Kledingcommissie HV Hellas‏‏