Activiteiten komend weekend

Komende zaterdag staat voor heren 1 de eerste verre uitwedstrijd op het programma: om 19.00 uur tegen Handbal Venlo. Voor diegenen die de de eerste twee competitiewedstrijden hebben gemist: de heren zijn hele goede starters, maar de tweede helft levert tot nu toe problemen op. Zaterdag gaan ze weer hun uiterste best doen om het goede spel een hele wedstrijd vol te houden!

Wie een reisje naar Limburg iets te veel van het goede vindt kan in onze eigen hal aan de Laan van Poot de koploper van de eerste divisie bij de dames aan het werk zien. Dames 1 heeft het in Panningen prima gedaan en ze kunnen de wedstrijd zaterdag om 20.00 uur dus vol vertrouwen tegemoet zien. Tegenstander is Borhave, een ploeg die vorig seizoen bovenin is geëindigd, dus hopelijk wordt het een spannende pot en dan liefst met een voor ons positief resultaat.

Zondag speelt er dan weer flink wat jeugd op het veld aan de Laan van Poot: van 10 tot circa 15.00 uur. We hopen op mooi weer. En tenslotte: net als vorige week speelt dames 2 zondag een trial in de hal: om 12.00 uur tegen Snelwiek en om 15.00 uur tegen WHC.

Allemaal heel veel succes!

Venlo komt voor Wessel Coster te vroeg
Speelster van de week: Williënne