Activiteiten komend weekend

Komend weekend spelen zowel DS als HS1 uit en bijna tegelijkertijd, dat wordt rommelig op de twitter!

De dames spelen zaterdag in en tegen Bentelo, om 19.30 uur. Gelet op de stand moet het mogelijk zijn om de punten mee naar Den Haag te nemen, dus kom op dames: we rekenen op winst!

De wedstrijd van de heren begint een kwartiertje later, om 19.45 uur, in en tegen Houten. Op papier een lastige klus dus bij dit soort wedstrijden is het fijn om te weten dat de prestaties van de heren tamelijk onvoorspelbaar zijn. We hopen gewoon op twee punten, dat zou prachtig zijn!

Zondag aan de Laan van Poot vanaf 10 uur een vol programma met om 13.45 uur de wedstrijd van DS2 tegen Westlandia. DS2 heeft het zwaar dit seizoen en Westlandia is bepaald geen gemakkelijke tegenstander. Toch alle reden om te gaan kijken; de dames kunnen best wat steun gebruiken.

Na DS2 begint (oneerbiedig gezegd) ‘veteranenzondag’ met om 15.15 uur HS3 (tegen Hercules), om 16.30 uur DS3 (tegen Ventura) en om 17.45 HS4 (tegen Northa). Altijd leuk om te zien: de veteranen doen het nog best!

Veel plezier en succes allemaal!

Handbalclinic zaterdag 27 februari
Hellas kan veel beter