Activiteiten komend weekend

DS1 speelt zaterdag de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen, om 20.45 uur tegen PSV. De dames hebben geen makkelijk seizoen gehad dus alle reden om zaterdag (en ook volgende week) nog een keer alles uit de kast te halen en het seizoen daarmee mooi af te sluiten.

Voorafgaand aan de wedstrijd van DS1 spelen de dames C om 19.00 uur tegen Gemini, dus voor een kijkje in de toekomst is iedereen van harte welkom om deze jonge dames aan te moedigen!

De heren zijn nog volop bezig met de nacompetitie en zaterdag gaan ze naar Venlo om daar om 20.00 uur tegen Handbal Venlo aan te treden. Laten we hopen dat de griepgolf dan weer voorbij is en dat de heren bij deze belangrijke wedstrijd weer over alle spelers kunnen beschikken. Iedere Helleen heeft ruim vertrouwen dat deze wedstrijd absoluut gewonnen kan worden dus kom op heren, neem de punten zaterdag mee terug naar Den Haag!

Verder wordt er dit weekend zowel op zaterdag als zondag volop gehandbald aan de Laan van Poot. Zaterdag krijgen we bovendien om 12.00 uur bezoek van het promotieteam van de campagne ‘Sport zit in iedereen’, zie daarover elders op de website.

Zondag begint het handbalprogramma al om 9.00 uur met de wedstrijd van de dames B tegen Velo en dan volgt om 10.05 uur de wedstrijd van DS3, ook tegen Velo. DS3 is hard op weg kampioen te worden: nog twee overwinningen en de buit is binnen. Zondag is hun laatste thuiswedstrijd dit seizoen dus voor wie deze toppers in actie wil zien is dit een uitgelezen kans. En je hebt daarna nog wat aan je dag!

Campagne 'sport zit in iedereen' - zaterdag 12.00 uur
Hellas neemt in beker revanche op Hercules