Activiteiten komend weekend

Komend weekend de eerste echte dubbel van dit seizoen: om 19.00 uur speelt DS1 tegen Virto/Quintus 2 en daarna volgt om 21.00 uur de wedstrijd van HS1 tegen Swift Arnhem.

Voor de dames geldt dat ze het, na het goede begin de eerste wedstrijd tegen Bevo, tot nu toe lastig hebben gehad. Quintus heeft nog geen verliespunten en het zou mooi zijn als onze dames a.s. zaterdag een eind aan deze zegereeks kunnen maken. Makkelijk zal dat niet worden, maar met een goede dosis vechtlust is er veel mogelijk!

Swift heeft net als onze heren een moeizame start en wacht ook nog steeds op de eerste punten. Het is natuurlijk absoluut de bedoeling van onze heren om Swift nog minstens een weekje langer te laten wachten!

Een dubbel zorgt altijd voor veel drukte en gezelligheid en zowel de dames als de heren kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken. Twee redenen dus om a.s. zaterdag te komen kijken!

Speelster van de week: Michelle
Wil Budding-sponsorloop 2015 - update