Wil Budding-sponsorloop 2015 – update

Het gaat goed met de voorbereiding van de sponsorloop op 24 oktober!

Tot nu toe hebben de volgende leden/ouders van jeugdleden zich gemeld om mee te lopenwil en te laten sponsoren:
Anneke van Zanen, Edouard van Arem, Yvette Kleibergen, Susanne Barendse, Desiree Hendriks, Claudia de Coninck, Caroline Kloots en Yvonne Jungschläger. Wie volgt? Het moet een loopfeestje worden op de sintelbaan!

De dames- en herenselectie hebben het goede voorbeeld gegeven en sponsoren ons. Ook hebben al meerdere mensen een bedrag gestort. Ik hoop dat anderen dat ook zullen doen.
Op de site en Facebook worden na de sponsorloop de namen van alle sponsors bekend gemaakt.

Je kan Hellas sponsoren door ofwel een bedrag vanaf euro 5,00 te storten op de Hellas-rekening NL38INGB0000221951 onder vermelding van “Wil”, ofwel door (net als de bovengenoemde enthousiastelingen) mee te lopen en je te laten sponsoren door familie, vrienden, bedrijven enz.

Na de sponsorloop wordt er voor ons een heerlijke tapasschotel gemaakt door de voorzitter van de barcommissie (Rene) en ik kan je vertellen dat dit niet zomaar een tapasschotel is…..

Groetjes,
Wil