Activiteiten komend weekend

Zondag speelt HS1 de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen: om 14.00 uur tegen OCI-LIONS 2. Het was een lang seizoen voor onze heren en het belang van de wedstrijden was niet altijd even groot waardoor het allemaal wat minder spannend was. Maar dat is ook wel eens fijn! Gewoon lekker ontspannen genieten van een mooie wedstrijd! Dat kan zondag dus ook weer. Het is trouwens de laatste kans om René in een thuiswedstrijd aan de Laan van Poot aan het werk te zien, dus een goede reden om te komen kijken. Ook Giovanni zit voor het laatst ’thuis’ op de bank.

De heren moeten concurreren met prachtig weer, maar ze gaan vast hun best doen om het publiek dat desondanks komt kijken te vermaken. Graag tot zondag dus!

Laatste wedstrijd van dit seizoen voor HS1
Talisa Groen heeft nu eindelijk ook haar landstitel