Activiteiten komend weekend

Komend weekend de tweede dubbel van het seizoen. De eerste dubbel leverde een gezellig volle hal op dus de verwachtingen zijn wat dat betreft hoog gespannen.

De wedstrijd van de dames tegen Nieuwegein begint om 19.00 uur. De eerste twee wedstrijden van het seizoen zijn door de dames heel nipt verloren, maar het waren beide wedstrijden waarin het kwartje ook net de andere kant op had kunnen rollen. Met iets meer geluk hadden er vier punten behaald kunnen worden. Laat dat geluk zaterdag dan maar aan de kant van onze dames zijn!

De heren zijn na de sensationele overwinning vorige week vast in goeden doen. Om 21.00 uur spelen ze tegen BFC. We hopen dat ze er weer in slagen er een mooie wedstrijd van te maken. Zo spannend als vorige week hoeft natuurlijk niet, maar twee punten zou heel mooi zijn!

Veel succes en plezier allemaal!

Heulse puntenpakker graag tegen Quintus in de play-offs
Op 11 en 12 oktober bekerwedstrijden voor dames 2 en dames 1