Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond gaat HS1 de strijd aan met E&O om de bovenste plek in de eredivisie. Beide ploegen hebben, net als Houten, 10 punten en gedrieën voeren zij de ranglijst aan. Na zaterdagavond zal dat in ieder geval anders zijn, tenzij de ploegen alle drie gelijk spelen. Na een aarzelend begin van de competitie weten de heren inmiddels weer helemaal wat winnen is en laten we hopen dat dat ook is wat ze zaterdag tegen E&O gaan doen. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Een half uur eerder, om 19.30 uur, begint in Wateringen de wedstrijd van DS1 tegen Veneco Velo. Het gaat helaas niet lukken om beide wedstrijden te zien maar de dames zijn zeker ook gebaat bij steun van wat Hellaspubliek. Vorige week hebben ze in de wedstrijd tegen Westlandia aan het aanwezige publiek en vooral ook aan zichzelf laten zien dat er echt veel meer in zit dan er tot dan toe was uitgekomen. Zaterdag gewoon weer vanaf het begin er tegenaan dan kunnen jullie vast na afloop met twee punten richting de Laan van Poot, hopelijk om daar dan de overwinning van de heren te vieren.

Publiek is dus bij beide wedstrijden zeer welkom. Misschien de eerste helft in Wateringen en dan door naar de topper aan de Laan van Poot?

Graag tot zaterdag!

Hellas blijft koploper eredivisie