Activiteiten komend weekend

Zaterdag kunnen we de hele dag van mooi handbal genieten! Overdag spelen de heren B in de Sporthallen Zuid in Amsterdam om het kampioenschap van Nederland. De eerste wedstrijd is om 10.15 uur; de volgende twee poulewedstrijden zijn om 11.45 uur en 13.15 uur. Het hele programma voor deze dag inclusief tegenstanders vind je hier.

Als onze mannen in de poulewedstrijden voldoende punten weten te vergaren zijn ze om 14.45 uur in de halve finale te bewonderen. Maar daarvoor moet er dus in de ochtend wel goed gepresteerd worden! Publiek is van harte welkom dus kom zaterdag naar Amsterdam om onze B-mannen aan te moedigen. De laatste wedstrijd van de dag, finale of niet, is sowieso om 16.15 uur. Maar we hopen natuurlijk op een finaleplek!

Heel veel succes zaterdag!

En na een hele dag genieten van het spel van onze heren B is er ’s avonds gelegenheid om naar de ‘grote’ mannen te kijken: om 20.00 uur speelt HS1 tegen Oosting/E&O. De eerste wedstrijd in Emmen is in een gelijkspel geëindigd dus bij winst, hoe klein ook, gaan onze heren op voor de strijd om de 3e plek in de eredivisie. Ook voor de heren geldt: heel veel succes!

Doelman Paul Vis: de lat is hoger gelegd bij Hellas
Hellas vol vertrouwen naar Aalsmeer