Bruno de Beer, deel 12

Maandag
Na een beren gezellige week met Kelly was het nu de beurt voor Charlotte om mij te gaan verzorgen. Maandag avond heb ik nog gezellig naar een leuke training mogen kijken en daarna snel naar me nieuwe huisje. We gingen snel slapen want de volgende dag moesten we weer flink aan de bak!

Dinsdag
Vanochtend moesten we om 7 uur op en ging ik voor het eerst economie volgen. Dat was wel heel erg saai hoor en volgens mij snapte niet alleen ik maar Charlotte er ook niet heel veel van. Gelukkig mochten we daarna lekker chillen want Charlotte had heel veel tussenuren. Daarna hoefde we gelukkig alleen nog maar naar Engels. Omdat ik al zoveel lessen Engels heb gevolgd op andere scholen met de andere meiden waar ik al bij ben geweest, was ik heeel goed in Engels en kon ik zelfs een paar vraagjes goed beantwoorden. Hierna gingen we naar huis en moest er heel saai huiswerk gemaakt worden, daarna al vroeg gegeten want de dames a jeugd moest een beker wedstrijd spelen tegen Westlandia dames 2. Ik heb met heeeel veel plezier naar de wedstrijd gekeken. De meiden deden het allemaal heel goed en hebben echt voor de winst gevochten. Het werd uiteindelijk 22-20 voor Hellas en ook Bas wist de woorden uit te spreken dat die beren trots was op de meiden! Na de wedstrijd zijn we weer snel naar huis gegaan om lekker ons bedje in te duiken.

Woensdag
Vandaag konden we lekker uitslapen omdat Charlotte pas kwart over 10 begon, ik hoefde gelukkig niet mee naar school en kon ik nog nagenieten van de mooie wedstrijd van gister. De lange schooldag viel voor Charlotte wel mee ze had maar 2 uurtjes les dus ze was al om 12 uur weer thuis om gezellig met mij spelletjes te spelen. Helaas moesten we daarna wel nog even een uurtje naar Engels bijles maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg, want die lieve Bas had het team vanavond vrij gegeven van de training omdat ze deze week 2 zware wedstrijden hadden. Dus na de bijles konden we lekker een avondje chillen.

Donderdag

Vandaag konden we alweer uitslapen, we hoefde pas om half 1 naar school. Het was dus lekker een rustig dagje. Na een paar uurtjes les gingen we tennissen met school, dat was heel leuk en ze hadden zelfs voor mij een mini-tennisracket geregeld, dus kon ik tegen Charlotte gaan tennissen, maar omdat de banen heeel glad waren door de regen viel Charlotte heel erg pijnlijk onderuit en was ze helemaal oranje door de tennisbaan. Omdat mijn kleine beren beentje moe waren van het tennissen gingen we lekker op de bank een avondje tv kijken want donderdag avond is expeditie Robinson avond en dat moest natuurlijk gevolgd worden!!!

Vrijdag
Het moest niet gekker worden, ik heb nog nooit zo’n rustige week gehad. We konden namelijk weer uitslapen omdat school pas om kwart over 10 begon. Toen ik op de beren school zat had ik niet zo’n relaxed rooster hoor! Omdat het maar 3 uurtjes les waren ging ik gezellig even mee. Na school moesten we snel opschieten want er moest door Charlotte heel hard getraind worden bij de fysio. In de avond waren alle neefjes nichtjes tantes en ooms van Charlotte er. Het was heel gezellig maar er moest natuurlijk wel gewoon getraind worden.  Na de training mocht ik gezellig mee dansen op het schoolfeest van Segbroek met de vriendjes en vriendinnetjes van Charlotte.

Zaterdag
Na een hele gezellige avond moest er nu wel vroeg op gestaan worden want Charlotte had rijles. En ik zat achter in voor de morele steun ( maar wel met 4 gordels om) Na de rijles gingen we bij InHolland bij de Pabo kijken omdat er binnenkort een belangrijke studie keuze gemaakt moet worden.

Zondag
Voor vandaag stond de wedstrijd Hellas-Foreholte op het programma. De meiden hebben voor de 5de keer op rij gewonnen. Dit keer wonnen ze met 28-11: Wat ben ik trots en vereerd dat ik met zulke kanjers mag optrekken. Na de wedstrijd kregen ze ook nog een mars van Bas, want dat is namelijk de regel als we met dubbele cijfers winnen!

Na deze leuke week werd ik aan Fabiënne mee gegeven! Wat voor spannende dingen zou ik nu toch weer mee gaan maken?!

Top van Reparob
OP JACHT NAAR EREDIVISIE