Bruno de Beer, deel 15

Woensdag

Na een leuke week bij Quincy mocht ik vandaag na de training met Priscilla mee.

Toen we thuis kwamen kreeg ik eerst een kleine rondleiding en ging daarna lekker beneden tv kijken terwijl Priscilla ging douchen. Om een uurtje of 11 gingen we lekker slapen, want we hadden een drukke dag de volgende dag.

Donderdag

Ook al was het vakantie, we moesten toch een beetje op tijd opstaan, want we gingen vandaag schaatsen! Ik had nog nooit geschaatst dus ik was wel een beetje zenuwachtig. Om 11 uur stonden de vriendinnen van Priscilla al voor de deur. Wel gezellig hoor met al die meiden.  Nou dat viel nog niet mee op dat gladde ijs, maar ik had het snel door en ben maar 1 keer gevallen. Van dat schaatsen krijg je wel honger zeg, dus gingen we met z’n allen naar de Mac. Toen we thuis kwamen moest Priscilla nog even leren, dus ben ik lekker gaan uitrusten op de bank.

Vrijdag

Vandaag heb ik maar een beetje met de kat gespeeld want Priscilla moest de hele dag leren  voor haar SE-week. Ik heb nu wel een nieuwe vriend gemaakt, want de kat is super lief! ’s Avonds mocht ik mee naar de training. Thuisgekomen van een leuke maar zware training en na een lekkere warme douche. Lekker op de bank met wat te drinken en een bakje chips naar The voice kids kijken.

Zaterdag

Eerst een beetje uitslapen en daarna lekker geshopt in de Boogaard. Winkel in winkel uit want Pricilla is nooit klaar met shoppen. Toen we thuis kwamen was het voor mij een beetje saai, want Priscilla moest wéér leren.  Ik heb toen maar een klein berentukje gedaan. ’s Avonds wat voor de tv gehangen en lekker naar bed gegaan.

Zondag

Vandaag moest ik vroeg op, want de vader van Priscilla had bardienst, om half 10 al! Dus zat ik ’s morgens lekker op de bar bij Hellas. Toen met de meiden mee de zaal in, want ze gingen handballen. Terwijl de meiden aan het inlopen waren zat ik al op de spelers bank te kijken naar de Heren 3. Naast mij zat iemand van de tegenpartij van de heren. Opeens begint die meneer vlak naast mij te kotsen! Ieuw wat was dat vies zeg, ik moest er bijna zelf van kotsen. gelukkig ruimde iemand het op en ging die meneer daarna weg. De wedstrijd van de meiden begon goed maar over de eindstand zullen we het maar niet hebben.

Maandag

Vandaag weer vroeg op want het was de eerste schooldag na de vakantie. Priscilla had hier helemaal geen zin in. Ik ging vandaag mee, en moest dus ook vroeg op. Samen op de fiets fietsten we naar het Segbroek College, wat een grote school! Het was wel gezellig in de klas, maar ik snapte er niet veel van. Om 4 uur waren we vrij, want gelukkig viel het laatste uur uit. ’s Avonds ging Priscilla niet trainen, omdat ze nog een laatste keer moest leren voor het SE van de volgende dag.

Dinsdag

Vandaag bleef ik thuis, want Priscilla had haar eerste SE en dat was allemaal heel officieel dus geen beren toegestaan. Ik heb  dus heel lang uitgeslapen een beetje spelletjes gedaan op de Ipad.  Rond half 4 kwam Priscilla weer thuis uit school en je raad het al, ze moest voor de laatste keer leren, want morgen had ze haar laatste SE. We hebben in de avond nog een beetje tv gekeken en gingen daarna lekker slapen.

Woensdag

Vandaag al weer de laatste dag bij Priscilla, ik mocht weer niet mee naar school door die stomme SE’s.  Toen Priscilla thuis kwam ging ik nog even op de foto. Daarna gingen we naar de training. Na een gezellige week bij priscilla mocht ik na de training mee met Lynn.

Lid van verdienste Aart de Graaf overleden (nu met info over afscheid)
Kanjer van de Week Ygor Vollebregt