Lid van verdienste Aart de Graaf overleden (nu met info over afscheid)

Afgelopen vrijdag 11 januari 2013 is Aart de Graaf rustig en tevreden op 87 jarige leeftijd overleden.

Hij heeft vele jaren als penningmeester deel uitgemaakt van het bestuur van Hellas en het eerste stichtingsbestuur Sporthal Hellas. Als dank is hij hiervoor benoemd tot lid van verdienste.

Met zijn 11-handbal team  heeft hij het landskampioenschap genoten en is tot op hoge leeftijd blijven handballen.  Aart heeft altijd hele goede herinneringen aan zijn tijd bij Hellas bewaard.

Wij wensen Karin, Rob en verdere familie heel veel sterkte.

Er is gelegenheid om afscheid te nemen in het uitvaartcentrum van CUVO uitvaartzorg, Ockenburgstraat 29 te Den Haag, op vrijdag 18 januari van 13.30 tot 14.15 uur, waarna aansluitend de crematieplechtigheid zal plaatsvinden in de kleine aula van crematorium Ockenburgh, Ockenburghstraat 21 te Den Haag om 15.00 uur.

Na afloop is er gelegendheid tot condoleren in de ontvangkamer van het crematorium.

HELLAS-MANNEN VERDER ACHTEROP
Bruno de Beer, deel 15