Bruno de Beer deel 5

Maandag was het weer zover, ik ging weer bij iemand anders logeren! Van de scooter van Tessa, naar het fietsje van Eline!

Dinsdag:

We moesten vroeg op want Eline moet elke dag om 8 uur op school zijn! De wekker ging om kwart voor 7 en toen gingen we ontbijten, douchen, aankleden en op de fiets naar school! Het was gelukkig een kort dagje, want dit was een hele speciale dag in mijn nog jonge leventje, het was Prinsjesdag!! Dan komt de koningin in Den Haag een rondje rijden met de gouden koets! Dit had ik nog nooit meegemaakt, dus dat moest dit jaar natuurlijk gebeuren.

Toen we in de stad waren was het heeeel erg druk, ik kon bijna niks zien! Dus ik mocht bij Eline op haar schouders zitten en toen zag ik alles super goed. We moesten eerst heel lang wachten want er kwamen ook nog allemaal andere koetsen. Uiteindelijk kwam dan de gouden koets met de koningin en ze zwaaide naar mij! Toen het afgelopen was wilden we naar de kermis gaan, maar er stonden nog allemaal hekken voor ons. Dus we moesten heel ver omlopen naar de kermis, toen deden mijn pootjes wel heel erg pijn dus werd ik gelukkig aan het einde gedragen. Na heel lang lopen waren we er eeeeindelijk! Het was niet zo’n grote kermis, maar het was toch heel gezellig.

Poeh poeh, wat een dag! Ik was heel moe dus gingen we na het eten lekker douchen, nog even tv kijken en daarna lekker mijn bedje in!

Woensdag

En vandaag ging de wekker weer heel fijn om kwart voor 7… We hadden niet zo’n lang dagje, tot kwart over 2, dus dat was wel fijn. Na school moest er natuuurlijk ook huiswerk gemaakt worden. Op mijn schooltje hoefde dat nooit! We moesten management&organisatie doen, echt heeel saai!! Na al het saaie huiswerk gingen we een aflevering van goede tijden slechte tijden terugkijken van gister want die hadden we gemist. Toen even een hapje eten, tas inpakken en op naar de training.

Na een zware training gingen we douchen en nog even lekker op de bank hangen. Rond 11 uur was het dan tijd om naar bedje te gaan.

Donderdag

De donderdag begon zoals gewoonlijk weer om 8 uur… Ik vroeg Eline heel lief of ik een dagje thuis mocht blijven omdat ik wel heel moe was van de dagen ervoor. Gelukkig mocht dat en kon ik de ochtend even lekker uitslapen! Om half 4 was Eline weer thuis en gingen we naar een vriendin van haar om klepon te maken. Huh, klepon?! Dat is een Indonesisch zoet hapje met kokos, zoet deeg en suiker, mmmm! Het was heeel lekker.

Daarna gingen we daar eten en om half 10 terug naar huis. Thuis nog even huiswerk maken en lekker slaapie doen.

Vrijdag

Ik was helemaal uitgerust en kon ’s ochtends weer lekker vroeg op om mee naar school te gaan! Om half 4 waren we weer thuis en gingen we gelijk weer door in de tram op naar de stad, want Eline moest weer zo nodig shoppen..

We moesten weer snel terug naar huis want we moesten wel op tijd komen voor de training! Het was weer een pittige training voor de meiden, gelukkig zat ik lekker toe te kijken vanaf de tribune.

Eenmaal thuis viel ik als een blok in slaap en Eline ging nog gezellig met vriendinnen die avond wat doen.

Zaterdag

Wooow, we werden deze dag pas heel laat wakker, kwart voor 1!!! Het werd een bankhangdagje met lekker veel films! Ik vond de films wel heel eng, het waren namelijk horror films met allemaal bloed, ieeeeeel! Maar toch bleef ik een grote stoere beer en ik had bijnaaa niet mijn pootjes voor mijn ogen… Okeee, ik vond het stiekem wel een klein beetje eng.

Zondag

Vandaag hadden de meiden van de A2 weer een wedstrijd! We moesten om kwart over 11 verzamelen bij Hellas en ze hadden een wedstrijd tegen DIOS. De 1e helft ging niet super goed, maar ze stonden wel voor, woehoeee. De 2e helft ging al veel beter en iedereen speelde heeeel goed, ik was trots op ze allemaal! De eindstand was 22-9 voor Hellas, jippieee!!

Na de wedstrijd ging Eline nog naar een vriendin toe, maar ik mocht lekker thuis blijven gelukkig. Van kijken naar een wedstrijd wordt je ook moe hoor! ’s Avonds moest Eline nog wat huiswerk maken want de volgende dag was het weer het begin van een nieuwe week, en dat betekend SCHOOL ):

Maandag

Dit was dan de allerlaatste dag bij Eline. Ze moest zoals gewoonlijk weer om 8 uur op school zijn en omdat dit het laatste dagje hier was, ging ik maar gezellig mee! We kwamen half 4 weer thuis van school en daarna moest ik even een dutje doen om bij te komen van deze lange saaaaie schooldag.

’s Avonds was er weer training en het ritje ernaartoe was gelijk de laatste bij Eline achterop. Maar ik weet 100% zeker dat ik nu een hele leuke week ga beleven bij Saskia!!!

Heel veel dikke berenkusjes en knuffels van jullie Bruno !

Schoolhandbaltoernooi bij Hellas
Zaalschema seizoen 2012-2013