Schoolhandbaltoernooi bij Hellas

Op woensdag 3 oktober zal het jaarlijkse schoolhandbaltoernooi voor de groepen 5 t/m 8 plaatsvinden bij Hellas. Dit toernooi maakt deel uit van de cyclus schoolsporttoernooien die de Afdeling Sportsupport van de Gemeente Den Haag organiseert in samenwerking met de Haagse sportverenigingen en dient tevens als voorronde voor de Haagse finales die op woensdag 10 oktober gehouden worden. De winnaars in de verschillende categorieën zullen zich voor deze finaledag plaatsen.

De wedstrijden zullen starten om 13h15 en het toernooi zal omstreeks 17h30 eindigen.
Vanwege de regen is er besloten het gehele programma binnen te draaien. Dit geeft een logistieke uitdaging omdat we van 4 naar 2 velden terug moeten en de wedstridjen dus moeten inkorten van 15min naar 10min om zo toch het hele programma te kunnen draaien en de kinderen lekker te laten handballen. Dit houdt wel in dat we dus om 17h30 eindigen ipv om 17h00. Wij hopen op een ieders begrip hiervoor.

Belangstellenden zijn uiteraard van harte welkom om te komen kijken in de Hellashal aan de Laan van Poot 323 te Den Haag!

Jeugdsportcoördinator Hellas
Bruno de Beer deel 5