DCJ krijgt materiaal van Vrienden van Hellas!

Hoera, de eerste goede besteding van het geld is gedaan. Alle jeugdteams hebben te horen gekregen dat ze iets mochten uitkiezen.  Een materiaal dat ze goed kunnen gebruiken bij de training en/of een wedstrijd. De DCJ heeft voor een doek gekozen , dat in het doel gehangen kan worden. De speelsters leren goed te richten om precies in een van de gaten te schieten. Ze hebben er gisteren op de trainingsdag voor het eerst mee geoefend.

Er zijn al meerdere teams die iets hebben uitgezocht. Foto’s volgen snel!

We hebben nu 31 vrienden, maar de kast is nog lang niet vol. Leden, ouders van jeugdleden, word lid van de Vrienden van Hellas! Formulier is op de site te vinden, ook staan er formulieren op de bar. Vul ze in en doe ze in de blauwe doos, die ook op de bar te vinden is.

Kanjer van de week Isa Bekink
VERSCHIL IN PRESTATIEDRANG