DEGRADATIE DREIGT VOOR HELLAS

Het ongeloof was groot na de 21-23 nederlaag van de handbalsters van Hellas tegen DSS. Winst was noodzakelijk voor de ploeg van coach Joris Witjens om van de laatste plaats in de degradatiepoule af te komen.

Maar uitgerekend DSS, dat in de competitie geen wedstrijd won, vergrootte de narigheid voor Hellas.

Shantella Smid was met tien doelpunten de opvallendste speelster en Sanne Leenders keepte een prima wedstrijd.

Niemand durft het hardop uit te spreken bij de Haagse topclub, maar degradatie is een reële dreiging met drie punten achterstand en nog slechts twee wedstrijden te gaan.

Sterspeelster Talisa Groen: ,,Dit mag niet gebeuren, maar we hebben het niet meer in eigen hand. Onvoorstelbaar. Hellas hoort in de eredivisie.”

Stand: SEW 8, DSS 7, E&O 7 en Hellas 4 punten.

AD/HC/PETERLOTMAN

GEDREVEN HERCULES VERGROOT DE ZORGEN VAN RIVAAL HELLAS