Er staat geen maat op Hellas

Er staat geen maat op de handballers van Hellas in de eredivisie. Ook de twaalfde wedstrijd bleef het team van coach Hans van Dijk ongeslagen door de 28-33 overwinning bij BFC in het Limburgse Beek.

BFC was de laatste weken bezig aan een sterke opmars, dus Hellas was gewaarschuwd. Direct vanaf het begin pakten de Hagenaars het initiatief en stonden bij de rust al op een 12-16 voorsprong.

Coach Van Dijk: ,,Scherp begonnen en een heerlijke wedstrijd gespeeld. BFC heeft een goede ploeg en we hebben alles moeten geven. Sterk gespeeld als collectief. We zijn superblij en ik ben trots op dit team. Dit geeft veel vertrouwen voor de rest van de competitie.”

Doelpunten: Michielsen (8), Lefel (6), Vink (5), Nagtegaal (4), Van Bergen en Henegouwen (4), Starrenburg, Oranje en Van Starrenburg (allen 2).

AD SPORT/PETER LOTMAN

Wedstrijden komend weekend