Even voorstellen: Romeo Smees

Vanaf vandaag is Romeo Smees ons vanuit de Gemeente Den Haag komen versterken. Hij zal 32 uur per week aan de slag gaan op de Laan van Poot om het clubgebouw en de hal netjes te houden en om kleine klusjes op en rond ons complex te verzorgen (kleine reparaties, ondersteunen klusteam van de hal, verven van clubgebouw en dergelijke). Ook zal hij groepen die in de Hellashal gaan trainen (overdag) opvangen en begeleiden.

Hij zal alle dagen van 8.00-16.00 uur aanwezig zijn, met uitzondering van woensdag, want dat is zijn vrije dag. Romeo is een rustige Hagenees, die sportief is ingesteld. Hij houdt van fitness en Tai Chi.

Wij zijn heel blij dat Romeo ons komt versterken. Laten we er met z’n allen voor zorgen dat hij zich snel thuis voelt op Hellas.

Wessel Coster handbalt en cricket op het hoogste niveau
Ooievaarscup aan de Laan van Poot