Feest der kampioenen

Het was afgelopen zaterdag 29 juni een drukte van jewelste aan de Laan van Poot. Clinics voor de D en C’s, gegeven door vele selectieleden en enkele oude bekenden, en daarna nog een paar wedstrijdjes tussen de huidige selecties en oud selectiespelers/speelsters. We vinden het soms zo gewoon, maar het blijft uitzonderlijk dat er teams kampioen worden. Het is dus een goed gebruik om iedereen aan het einde van het seizoen eens goed in het zonnetje te zetten en de teams een plek te geven ‘aan de muur’. Afgelopen zaterdag mochten:

–          HS 3, HS 1 (ivm promotie), HB1, HC1 en de meiden C1

–          Talisa Groen (genomineerd als meest waardevolle speelster door het NHV)

hun foto, hun moment aan de muur naar de hal ophangen. Zo zullen we ook komend seizoen elke keer weer kunnen genieten van zij die deze prestaties neerzetten.

De jeugdspelers hadden zich toen allang in het zweet gewerkt. Dankzij de inzet van velen waren de beide clinics weer zeer geslaagd en heeft iedereen weer veel bijgeleerd. Daarna was het de beurt aan de selecties en oud-selectiespelers/speelsters om het veld te betreden. De zusjes van Vliet speelden zo eens een keer tegen elkaar in plaats van met elkaar, zagen we Inge Stet, Maaike Turnhout, Amy den Broer, Sarah van Gulik, Dewi van ‘t Oostende  het veld weer betreden. Met een surplus aan techniek lieten zij zien dat ze het nog niet verleerd zijn. Bij de mannen zagen we onder meer Eelco Overkleeft, Jeroen Sebel, Youri Overkleeft en Jorik Lommen aantreden tegen een gelegenheidsteam van de heren. Ook hier had het plezier de overhand en leefde iedereen zich nog eens uit om zijn kunsten te laten zien. De foto’s van de wedstrijden en de clinics staan inmiddels op de site met dank aan Jet.

Volgende week is er nog het Kersentoernooi, dan nemen we echt afscheid van het seizoen. Maar als opwarmertje daarvoor was dit een prima zaterdagmiddag. Heel veel dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de clinics, aan Joris Witjens voor de organisatie en aan de barploegen die  ditmaal ook zalige saté serveerde. Tot zondag 7 juli.

Goed nieuws vanuit Gemeente!
Stage-opdrachten voor MBO studenten Sport&Bewegen