Fernando Nunes nieuwe trainer van Hellas-heren

Met onmiddellijke ingang wordt Fernando Nunes de nieuwe hoofdtrainer van Hellas. Hellas is heel blij dat ze met Nunes de volgende stappen kunnen zetten met het bouwen aan en ontwikkelen van de herenselectie. Hij zal daarin naast de huidige selectiespelers kunnen beschikken over een nieuwe groep met jonge talenten die komen vanuit Hellas zelf.

Fernando heeft zijn sporen verdiend in Portugal, Spanje en Frankrijk. Als speler bij Ginásio Clubs do Sul, Sporting Clube de Portugal en Juventud Deportiva de Arrate. Daarnaast is hij 70 keer uitgekomen voor het nationale team van Portugal. Als hoofdtrainer is Fernando werkzaam geweest bij Sporting Club de Portugal en in Frankrijk bij SAHB. De kennis en ervaringen van Fernando zijn zeer welkom bij Hellas. Met zijn komst geeft Hellas invulling aan de ambities en het topsportplan van de vereniging. De verdere invulling van de staf van de herenselectie zal later bekend worden gemaakt.

Hagenaar Leon van Schie kijkt terug op imposante handballoopbaan
Hellas moet bouwen aan een nieuw team