GEMINI – HELLAS D2

Afgelopen zondag speelde D2 uit bij Gemini. Vanaf het begin was in de aanval veel lef te zien, waarbij er heel goed werd ingestart zonder bal. Hierdoor wisten Sem en Robin samen een paar mooie combinaties te spelen waar veel doelpunten uit kwamen. In de verdediging waren jullie met name aan het eind van de eerste helft heel sterk en werd een paar keer goed de bal onderschept. Er stond dan ook een mooie ruststand op het bord (12-10). Het was echter te merken dat jullie in de tweede helft moe werden. Zo fel en fanatiek spelen zonder wissel is zwaar om de hele wedstrijd vol te houden. Daar maakte Gemini goed gebruik van door veel breaks te lopen. Toch bleven jullie in de aanval heel leuk spelen met veel beweging en een paar prachtige schoten van afstand. Complimenten voor jullie inzet deze wedstrijd. Het was een zware wedstrijd om te spelen maar vanaf de kant onwijs leuk om te zien.

TALISA GROEN ONTBREEKT BIJ HELLAS IN CRUCIAAL DUEL
BROER EN ZUS VAN HELLAS