HELLAS D 1 – VENTURA D 2

De wedstrijd begon….iedereen helemaal erbij?? Net niet helemaal!! Verdedigend net niet scherp genoeg en zo konden ze te gemakkelijk passeren. Aanvallend net iets te weinig lef, dus te weinig acties. Zo kwam Ventura op voorsprong. En dan opeens………… wordt iedereen wakker : er wordt meer geholpen in de verdediging en er worden mooie passeerbewegingen gemaakt in de aanval. Gelukkig maar, we dachten even dat jullie al het geleerde van de trainingen hadden vergeten. De ruststand was 10-5 in het voordeel van Hellas. In het begin van de tweede helft kwamen jullie moeizaam op gang. Maar ook nu pakten jullie het goed op. Yannick was lekker op dreef in de hoek, de opbouw en het doel (jaja, ook daar heeft hij gestaan) en Lars heeft de hele wedstrijd enorm hard gewerkt. Zo hard dit keer, dat hij een plekje in C1 verdiende vandaag. Ook het harde werken van Maarten werd beloond: meespelen met C 2. Dit wil niet zeggen dat de rest niks heeft gedaan. Gelukkig niet. Samen hebben jullie voor een mooie overwinning (18-12) gezorgd. En jullie sluiten een mooi zaalseizoen af met een mooie TWEEDE plek!!

HELLAS C 1- SNELWIEK C 1
HELLAS D2- SNELWIEK D 2