HELLAS C 1- SNELWIEK C 1

Wat een belangrijke wedstrijd was dit!! Bij winst : kans op een plekje op Het Nederlands Kampioenschap. Met wat extra spelers op de bank (je weet maar nooit met al die pijntjes…..) hadden we een vliegende start. Oké, 0-1 achter, maar daarna was het alleen maar Hellas! Ook in deze wedstrijd een op-dreef-zijnde Yannick (hou dit nog maar even vol!!) die ze er lekker in knalden, vaak mooi vrij gespeeld door Kevin. Een sterk keepende Paul (in de tweede helft goed vervangen door Rens, die ook beloond werd voor zijn harde werken) achter een goede, felle verdediging. En de rest was ook wel oké, haha. Jullie onderschepten veel ballen en konden veel snelle tegenaanvallen lopen. Rust : 18-6. In de tweede helft soms wat slordigheidsfoutjes en te gehaast spel. Gelukkig lieten jullie ook leuke combinaties zien. Zo werd er uiteindelijk met 33-18 gewonnen. En doordat WHC van Volendam won, staan we vierde in de poule = spelen op het NK + taart van Lindsay (en die was LEKKER!!) Die vierde plek is bereikt door ons eigen spel te spelen –>op die manier veel doelpunten te maken –> een beter doelsaldo te hebben dan de concurrent. Top gedaan boys!!

ALLEEN WINST TELT VOOR MANNEN EN VROUWEN VAN HELLAS
HELLAS D 1 - VENTURA D 2