Hellas Sponsordag 14 juni 2014 – meer info!!

Zaterdag 14 juni is het gezellig en druk in en rond de Hellashal. Hieronder staat het programma en we hopen echt veel mensen te zien. Neem je vader en moeder mee, opa’s en oma’s, broertjes en zusjes, vriendjes en vriendinnetjes. Groot en klein, jong en oud, lid of geen lid: iedereen is die dag welkom.

En voor alle duidelijkheid: alle opbrengsten van deze dag gaan naar Hellas. Omdat we het hard nodig hebben!

Het programma:

De hele dag: Toernooi

We spelen die dag een variant op het Kersentoernooi. Teams aanmelden graag, voor 10 juni op jeugdcommissie@hvhellas.nl. We beginnen om 10.00 uur in de Hal.

10.00 – 12.00                     Toernooi E en F jeugd

12.00 – 13.00                     Penaltybokaal F, E, D, C jeugd

13.00 – 15.00                     Toernooi D en C jeugd

15.00 – 18.00                     A en B jeugd, Senioren

Van 12.00 – 18.00 beginnen er tal van activiteiten: Koken met Henk: 13.00 uur: Sushi maken 14.30 uur: Thais koken 16.00 uur: Chinees koken

Aanmelden bij Henk a € 15,00 pp via info@demaaltijdexpress.nl

Rad van Fortuin 10 x een ronde met lootjes van 1 euro. Speel voor mooie, bijzondere, gekke, leuke prijzen!

Kledingbeurs Lever je (oude) kleding in. Ruim je kast op en breng je kleding naar Hellas!

Darttoernooi Altijd al eens 180! Willen gooien? Dat kan 14 juni.

De 10-ritten spelletjes kaart Voor de jongste jeugd: koop een 10-rittenkaart en loop alle spelletjes af: blik gooien, schminken, cupcakes versieren, nagels lakken, een fotoshoot, je haar versieren (ja, ook voor jongens!), lekker springen op het springkussen. En de rest verklappen we nog niet!

Handdoek met naam Altijd al een eigen handdoek willen hebben, met je eigen naam er op geborduurd? Die kun je 14 juni laten maken, terwijl je er op wacht.

Lege flessen Als we allemaal onze lege flessen een keer bij Hellas inleveren, dan brengt dat vast een mooi bedrag op. Doen dus: Neem 14 juni al je lege flessen mee. Wij zorgen voor een container om ze in te doen!

Vreemd geld: kom maar op Op de bar staat een doos: doe daar allemaal je buitenlandse geld in dat je nog thuis hebt liggen en waar je toch niets mee doet. Wij weten daar wel raad mee!

Heerlijk buffet De gerechten uit de workshops, aangevuld met ander lekkers en de standaard uit de Hellas keuken, staat vanaf 18.00 uur klaar. Heerlijk eten, voor slechts € 9,50 p.p.

Feest der Kampioenen De successen van het afgelopen seizoen komen nog een keer voorbij. Op een bijzondere en ludieke wijze. Dit mag je niet missen. Hier moet je bij zijn. Dit staat gepland voor 19.00 uur.

Een gezellige feestelijke avond met iets speciaals.. Daarna gaat de muziek wat harder en maken we er een leuke avond. Er is entertainment, we gaan met z’n allen een heuse pubquiz spelen en we zorgen voor wat lekkers. Samen als club, met elkaar, deze dag en het seizoen afsluiten. De voorzitter krijgt de totaalopbrengst te horen en hopelijk hebben we MET Z’N ALLEN een mooi bedrag voor de club bij elkaar opgehaald.

SAPONJIC EN BUDDING GAAN DOOR ALS TRAINERS BIJ HELLAS
Kersentoernooi op 14 juni: meld je aan!!