HELLAS STRIKT KEEPER JEROEN VAN ‘T HART

De handbalvereniging Hellas heeft het keepersprobleem kunnen oplossen. De noodkreet van de eredivisieclub leverde direct succes op. Manager Peter Schuit is er in geslaagd doelman Jeroen van ’t Hart van Aalsmeer aan te trekken.

De 22-jarige Van ’t Hart kwam bij de nummer drie van Nederland weinig aan spelen toe. Schuit over zijn aanwinst: ,,Er zijn helaas weinig goede keepers die bereid zijn in zichzelf te investeren en veel te trainen. Jeroen is voor ons dus een schot in de roos. Een sterke keeper met eredivisie-ervaring.”

Na het vertrek van Bart Ravensbergen en Stefan Stapper en het afhaken van Maarten-Jan de Koning was Hellas dringend op zoek naar een ervaren doelman.

AD HAAGSCHE COURANT/PETER LOTMAN

Meld je aan voor de handbalclinic op zaterdag 17 augustus tijdens de Ooievaarscup!
HANDBALMANNEN HELLAS KAMPEN MET KEEPERSPROBLEEM