HEREN WINNEN VAN HARO MET 21-15

De heren hebben op zaterdagavond een mooie uitgangspositie verworven voor de tweede p/d-wedstrijd op 9 mei, 20.30 aan de Laan van Poot. In een harde en spannende wedstrijd hielden uiteindelijk de heren het hoofd koel en behaalden een fraaie 21-15 overwinning. Zeker de wijze waarop in de laatste 5 minuten de score nog werd opgevoerd van 17-14 naar 21-15 maakte veel indruk.

Ze kunnen nu op 9 mei de plek in de eredivisie veilig stellen door weer een mooi resultaat neer te zetten. Hadden we afgelopen weken (Aristos en HARO) nog schaarste in het aantal kaartjes dat ons ter beschikking werd gesteld, voor 9 mei is dat geen enkel probleem. We spelen thuis en iedereen is van harte welkom ! Waarschijnlijk zal er in de middag al een clinic zijn voor de jeugd, waarna iedereen natuurlijk gezellig blijft om de heren aan te moedigen. Alle (jeugd) leden van Hellas kunnen uiteraard de wedstrijd gratis bijwonen, dus mis het niet !!

Hellas – HARO, 9 mei, 20.30 aan de Laan van Poot

EERSTE SLAG IS VOOR HELLAS