HS1 bekert tegen Aalsmeer

A.s. dinsdag speelt HS1 om 20.30 uur thuis voor de beker tegen FIQAS/Aalsmeer 1. Onze heren doen het in de competitie prima maar krijgen daar niet elke wedstrijd evenveel tegenstand. Dat zal dinsdag anders zijn. Leuk voor het publiek, en voor de heren een mooie gelegenheid om zich te meten met een ploeg uit de Bene-league. Bekerwedstrijden staan bekend om hun onvoorspelbare uitslagen dus wie weet kunnen onze heren voor een verrassing zorgen. In ieder geval levert de wedstrijd een weerzien (binnen de lijnen) op met Samir, en mogelijk ook met Bernie en Semmy.

Een bekerwedstrijd betekent overigens wel dat er door alle toeschouwers, lid of geen lid, entree betaald moet worden. Een kaartje kost dinsdag 6 Euro; voor jeugd t/m 15 jaar en 65+ is dat 3 Euro.

Bart Uijtdebroek: "oefensessie Feijenoordkeepers een succes"
Jantje Beton