Onze Clubwinkel

Shop via OnzeClubWinkel en steun Hellas!

Hoe het werkt voor leden?

Het principe is simpel:
Jij doet je online aankopen zoals je dat normaal ook doet. Maar, met OnzeClubwinkel spaar je ondertussen voor je vereniging naar keuze én ontvang je zelf ook een bedrag terug.

Aanmelden
Je meldt je aan bij OnzeClubwinkel en geeft aan voor welke verenigingen je wilt sparen.

Online aankopen
Op www.onzeclubwinkel.nl vind je de winkel naar keuze. Via ons platform klik je vervolgens simpelweg door naar de webwinkel en shop je zoals je dat gewoonlijk ook doen. Het enige verschil is dat de webshops registreren dat jij via OnzeClubwinkel bent doorgelinkt.
De aankoop wordt dus niet gedaan bij OnzeClubwinkel maar gewoon rechtstreeks bij de winkel.

Sparen voor je club
Zodra er een aankoop of boeking is afgerond ontvangen wij een commissie van er voor dat er commissie naar OnzeClubwinkel gaat. Wij hebben geregistreerd voor welke club jij spaart en dus delen we de commissie met die vereniging.

Korting voor jou
Naast dat er een deel van het aankoopbedrag (de commissie) naar jouw vereniging gaat, ontvangt jij ook een deel terug. De betekent dus dat je altijd korting krijgt op je aankoop of boeking.

Hoe kan dat?
Wij hebben afspraken met meer dan 600 webshops. Deze webshops willen graag meer klanten aan zich binden. Zij betalen dus een commissie wanneer er iets wordt besteld door iemand die is aangesloten bij OnzeClubwinkel. Dit delen we met jou en de vereniging waar jij voor spaart.

Nog niet alles duidelijk? Bekijk de website!

Vriendenloterij