Schoolhandbal toernooi op Hellas zeer geslaagd

Woensdagmiddag hebben we op Hellas 250 scholieren uit de directe omgeving mogen ontvangen voor het schoolhandbaltoernooi van groep 5 t/m 8.
Aangezien het weer natuurlijk niet best was, zijn we uitgeweken naar 2 binnenveldjes. En dat was natuurlijk passen en meten.
Dankzij een perfect team van vrijwilligers is de middag super strak verlopen. Marjolein, Marion en Daniella vormden een niet te passeren wedstrijdsecretariaat. De vader van Lars was de EHBO…2 kleine ongelukjes, geen ziekenhuis nodig! Arend, Joke en Will bemanden de bar (weer een mooie omzet gedraaid!). Tessa heeft de pannenkoeken verkocht met dikke winst.  Marietta was overal tegelijk, en sleepte bijna zelf de auto’s weg. Joris heeft veel gesproken met docenten en talenten. Krijgen we nieuwe aanwas???
Het team van scheidsrechters was groot en altijd op tijd en in bezit van een wedstrijdkaartje, fluit en bal: Barry, Abbey, Jack, Yassin, Gillian en Yvette! Duncan zette als ervaren fieldmanager de ploegen steeds klaar (want eindsignaal was ook beginsignaal) en heeft ook nog gefloten.
En ook Oswin moeten we niet vergeten. Voor het geval dat heeft hij (samen met Arend) toch nog buitenlijnen gekalkt. Het zekere voor het onzekere..maar ook belangrijk! Allen bedankt!

Volgend jaar weer!
Wil jij ook meehelpen met activiteiten van Hellas??? Mail naar jeugdcommissie@hvhellas.nl. De komende maanden gaan we werken aan diverse evenementen. Denk hierbij aan het Oliebollentoernooi, Kersentoernooi, Toernooien met verenigingen uit de omgeving, sponsoractiviteiten, enzovoort. Vele handen maken licht werk en je krijgt er veel voor terug! Ben je op zoek naar een plek voor je maatschappelijke stage? Ook dan kun je bij ons terecht!

De Hellas jeugdcommissie.

Bruno de Beer deel 6