Sponsordag Hellas: 14 juni

Beste Hellenen,

Op zaterdag 14 juni organiseren wij aan de Laan van Poot een groot, gezellig en bijzonder evenement: De Hellas Sponsordag 2014. Die dag gaan we met de hele vereniging aan de slag om onze club een financieel extra steuntje in de rug te geven. Want dat is hard nodig. Heel hard nodig!

Financiele impuls
De financiele situatie van Hellas vraagt snel om een extra impuls. Na het verlies van de inkomsten van het North Sea Jazz, hebben we een aantal jaren onze clubruimte aan Triodus kunnen verhuren. Maar ook daar komt nu een einde aan. Michiel Gielen is heel hard bezig om de sponsoring op een hoger plan te krijgen – en dat lukt hem steeds beter, maar vraagt wel een hele lange adem. We gaan daarom nog actiever op zoek naar een bredere en extra vorm van inkomsten. En die Sponsordag is daar een mooi voorbeeld van.

Iedereen doet mee
Wat gaan we doen? Zaterdag 14 juni gaat u nu eerst allemaal blokken in uw agenda’s. Allemaal, want we verwachten dat alle leden, ouders, oud-leden, sponsors, donateurs, relaties en betrokkenen de club die dag gaat helpen. Het wordt een bonte dag met veel handbal, activiteiten, gezelligheid, waarbij het ophalen van zoveel mogelijk euro’s het doel is.

Ieder team krijgt daarom de taak om een minimaal bedrag bij elkaar te verzamelen. Meer informatie daarover volgt binnenkort via de trainers en de coaches.

5000 euro!
Het streven is om op zaterdagavond 14 juni met elkaar € 5000,– netto te hebben verzameld. Minstens. Hoe gaan we dat doen?

Programma
We gaan die dag met elkaar handballen. Een soort van Kersen-Oliebollentoernooi, waarbij we alle leden en belangstellenden in een team zullen indelen. Niet meedoen is geen optie. Er worden die dag tal van activiteiten georganiseerd: van een 10-rittenspelletjeskaart voor de jongste jeugd via een Rad van Fortuin tot Kookworkshops. Het programma hebben we bijna rond en gaan we uiteraard communiceren.

Maar 14 juni begint al vandaag. Want voor het 14 juni is, zullen we al de nodige activiteiten in gang zetten.

We gaan weer een grote Paasbrodenactie opzetten, we gaan alle lege flessen van jullie tussen nu en 14 juni verzamelen en inleveren, we willen ook weer al uw oude kleding in gaan zamelen en we gaan super gave clinics organiseren voor alle handbaljeugd uit de regio.

Kortom: we gaan de handen uit de mouwen steken en aan de slag om Hellas financieel een extra steuntje in de rug te geven.

Communicatie
In de komende weken gaan we meer en meer communiceren over alle activiteiten. En we rekenen daarbij op ieders positieve inzet en bijdrage. Want alleen als we met elkaar de handen ineens slaan, wordt 14 juni een groot succes. Een succes dat we echt keihard nodig hebben.

Er is een commissie gevormd die al een aantal malen bij elkaar is geweest. Als jullie nog ideeen hebben, een extra bijdrage willen leveren of wellicht wat uurtjes over heeft om aan te sluiten bij de commissie: wees welkom en neem contact met ons op.

Namens het bestuur:                                                   Namens de commissie Sponsordag:

Anneke van Zanen – Nieberg                                   Edouard van Arem

De commissie Hellas Sponsordag 2014 bestaat uit:
Edouard van Arem, voorzitter
Bernadette van der Linden
Michiel Gielen
Ton Hofman
Henk Tramper
Jorist Witjens
Wessel de Groene (stage studie Sportmanagement)
Joost Groen (stage studie Sportmanagement)

Contact: