Sport Experience – Maak kennis met 4 sporten op 1 dag

Gratis meedoen met 4 sporten op 1 dag!

Samen met gemeente Den Haag gaan wij de uitdaging aan om meer kinderen aan het sport te krijgen! Voor kinderen van 6 t/m 12 jaar organiseren vier Haagse sportclubs samen een viertal sportdagen. Sport Experience is speciaal voor kinderen die nog niet aan een sport zijn verbonden. Via deze sportdagen maken kinderen kennis met verschillende sporten. Sport Expierence is een samenwerking tussen Handbalvereniging Hellas, Badmintonschool Learn to Fly, 4Friends Beachvolleybal en Padelclub DunaMar.

In juni, augustus en september 2022 worden er 4 sportdagen georganiseerd waarbij kinderen kennismaken met beachvolleybal, badminton, handbal en padel. Deelname is gratis.

Voor wie

Ben je tussen de 6 en 12 jaar? Schrijf je dan in voor 1 of meer van deze originele sportdagen.

Locatie

Op de Laan van Poot in Den Haag op het terrein van Padelclub DunaMar en Handbalvereniging Hellas wordt het één gezellige boel. Er wordt zowel binnen als buiten gesport.

Er zijn 4 data om uit te kiezen. Er is een programma tussen 11.00 – 16.00 uur.

• Maandag 6 juni (Pinksteren)
  • Zaterdag 25 juni
  • Woensdag 17 augustus
  • Zondag 4 september

Schrijf je in!

Op zaterdag 25 juni is het weer tijd voor de enige echte Wil Budding Sponsorloop!
Staff damesselectie 2022/2023 is compleet!