Start competitie HS1

A.s. zaterdag is er voor iedereen de gelegenheid om HS1 aan het werk te zien, inclusief de speler van deze week Bernie. Op deze manier zal er elke week een ander lid van de heren- of damesselectie worden voorgesteld, dus houd de website daarvoor in de gaten.

De competitie start voor de heren om 21.00 uur met een wedstrijd tegen Alphadeuren Houten. De voorwedstrijd wordt verzorgd door DS1 in de vorm van een oefenwedstrijd tegen Virto/Quintus 2, een ploeg die de dames ook in de competitie zullen treffen. Deze wedstrijd begint om 19.00 uur.

Zaterdag mag iedereen bij de dameswedstrijd natuurlijk nog gratis komen kijken, maar na de koffie wordt er voor de competitiewedstrijd aan niet-leden entreegeld gevraagd. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen bij de kassa het Aanvraagformulier seizoenskaart 2015-2016 in te leveren, dan heb je, afhankelijk van de gekozen kaart, het hele seizoen toegang tot alle thuiswedstrijden van de dames en/of de heren.

Graag tot zaterdag!

Pikant duel vrouwen Hellas