Start competitie IMTO Benelux Heren 1

Zaterdag 18 september is de eerste competitiewedstrijd van IMTO Benelux Hellas Heren 1. Wij kijken er naar uit om de eerste supporters weer te ontvangen. Er is weer publiek toegestaan, daar zijn we heel blij mee!

Er is bij de wedstrijden een maximum aantal (100) bezoekers toegestaan in de Hellashal.

Wil jij komen kijken? Dan kun je een ticket bestellen via de onderstaande link. Voor kinderen tot met 12 jaar is aanmelden niet nodig. Vanaf 12+ is registeren wel nodig.

Registreren voor de wedstrijd kan via deze link: Inschrijven voor Hellas – V & L

Niet geregistreerd en spontaan langskomen? Dat kan! Alleen vol = vol, dus we kunnen geen plek als toeschouwer garanderen.

Het is de bedoeling dat je blijft zitten op je plaats en 1,5 meter afstand houdt. De kantine is geopend, hier gelden de op dat moment geldende horecamaatregelen.

Livestream

Er zal dit weekend ook weer een livestream zijn van de wedstrijd. Het kijken van de livestream is gratis. De livestream is te zien op YouTube én op ons eigen platform. Op dit moment draaien hiervoor we nog een pilot met het streaming platform. Voor de livestream kun je je ook inschrijven via Hellas Livestream platform.

Seizoenskaarten

Voor het nieuwe seizoen zijn ook weer seizoenskaarten te koop! De seizoenskaarten kun je bestellen aan de kassa.

De seizoenskaarten geven je toegang tot de wedstrijden van IMTO BENELUX Hellas Heren 1.

Let wel op! De kaarten geven géén voorrang. Er zijn momenteel per wedstrijd slechts 100 toeschouwers toegestaan en registratie is verplicht. We hopen hierbij op jullie begrip.

Wat als er toch geen publiek meer mag komen bij de wedstrijden? Dan gaan wij op dat moment op zoek naar een passende oplossing voor de seizoenskaarthouders.

Vragen? Mail naar prcommissie@hvhellas.nl

Hellas spaaractie bij Jumbo Kornneef!
Jeugdwedstrijden zijn weer begonnen!