Vandalisme aan de Laan van Poot

In de nacht van zaterdag 3 op zondag 4 januari is er behoorlijk wat vernield op het Hellasterrein. Een kleine opsomming van wat de vandalen zoal vernield hebben;

De Hellas komeet is van de muur afgetrokken (en vooralsnog niet teruggevonden), de tuinperkafrastering is volledig gesloopt, de waterafvoer is van de muur gerukt, de BBQ is vernield, drie vlaggenstokken zijn afgebroken en in het water gegooid, de sigaretten bak is volledig vernield, de van steigerhout gemaakte loungebank en lounge tafel zijn kapotgemaakt, een deurkruk is afgebroken en de authentieke klok op het huisje bij de sintelbaan is kapot en verbogen.

Het mag duidelijk zijn; alles hierboven is een teken van respectloos gedrag!!

Mochten er mensen zijn die afgelopen weekend iets gezien en/of gehoord hebben, bijvoorbeeld tegenover de hal of bij de ingang van het sportpark, meldt dit dan aan ons! Doe je dat liever anoniem bel dan met Meld Misdaad Anoniem op nummer 0800-7000.

We voelen ons machteloos en vinden het diep triest en vreselijk asociaal!!

HV Hellas

Kabouterhandbal bij Hellas