Wedstrijden komend weekend

A.s. zaterdag staat de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen voor HS1 op het programma, volgende week begint de nacompetitie waarin onze heren in een tweestrijd met Hurry Up gaan uitmaken wie volgend seizoen in de Beneliga uit mag komen. Maar dus eerst zaterdag de competitie afsluiten met een wedstrijd tegen Bevo. Hopelijk maken de heren er een fijne wedstrijd van, dat is leuk voor het publiek en ook fijn voor de heren zelf, want dat geeft een goed gevoel en vertrouwen voor de wedstrijden tegen Hurry Up.

De wedstrijd van HS1 begint om 21.00 uur maar voor die tijd is er al van alles te beleven in de hal. Het programma voor de zaterdag staat hieronder. Mooi voorafje voor de wedstrijd van de heren is de wedstrijd van de HA tegen DFS Arnhem. De HA zijn nog steeds in de race voor het kampioenschap, al hebben ze het niet meer in eigen hand. Belangrijk is in ieder geval dat ze blijven winnen dus kom zaterdag wat eerder naar de Laan van Poot om ook deze heren aan te moedigen. De wedstrijd van de HA begint om 19.00 uur.

Allemaal veel succes!

Zaterdag 16 maart (programma onder voorbehoud, check de app!)

12.00     F1           – Hercules 1

12.00     F2           – Foreholte 2