Wedstrijden komend weekend

Komend weekend speelt HS1 op zondag, om 14.30 uur tegen Lions 2 in Geleen. Net als onze heren heeft Lions nog geen verliespunten opgelopen dit seizoen, maar dat gaat voor een van beide ploegen dit weekend dus veranderen. We hopen natuurlijk dat onze heren hun ongeslagen status zo lang mogelijk vasthouden. Voor de enthousiaste supporters: er gaat vast een bus dus even een mailtje aan remco@remies.nl en je weet hoe laat die vertrekt.

Dit weekend gaat het zaalseizoen voor meer ploegen van start en daarom is er zowel binnen als buiten genoeg te zien aan de Laan van Poot. Voor DA1 en HS3 staat de eerste wedstrijd van het seizoen op het programma; de HA1 zijn al een tijdje bezig en net als HS1 zijn ook zij tot nu toe ongeslagen.

Komend weekend zijn aan de Laan van Poot de volgende wedstrijden te zien (als altijd onder voorbehoud, check de app):

Op zaterdag:

11.00     E1           – DIOS 1

En op zondag

In de zaal:

11.45     DA1       – VVW 1

13.30     HA1       – Olympia/DOS 1

15.00     HS3        – DWS 1

En op het veld:

12.00     HC3        – Helius 1

12.00     F3           – Quintus 3

12.50     F1           – Oliveo 1

13.15     DS1        – Stompwijk 1

13.40     E3           – DIOS 3

14.40     HC1        – Aalsmeer 1

Veel succes allemaal! Dat geldt natuurlijk ook voor de teams die uit spelen!

Hellas haalt uit in Limburg
Wedstrijden komend weekend