Wedstrijdverslagen HCJ – WHC

Zondagochtend stond er voor de C-jongens een Hellas – WHC dubbel op het programma, waarbij door Hellas de volle vier punten gepakt werden.
C2 mocht het spits afbijten en begon enigszins slap tegen de snelle, beweeglijke mannetjes van WHC. Hierdoor kon WHC met gemak door de open verdediging van Hellas heenkomen. Gelukkig stond Rens daarachter lekker te keepen en bleef het de eerste helft redelijk gelijk op gaan. Met een achterstand van 3 punten op WHC gingen we de rust in. Helemaal opgeladen kwamen de mannen de kleedkamer weer uit en lieten ze in de tweede helft zien hoe je op snelheid moet instarten en met 100% overtuiging door moet gaan voor je eigen acties. Zelfs op het laatst, toen het onwijs spannend werd, wisten ze mede door mooie acties van Roel, Tim en Julius de overwinning eruit te slepen en een mooie eindstand (26-24) op het scorebord te zetten.

Na C2 was het de beurt aan C1. Vorige week werd er goed gepresteerd op een toernooi in St.Truiden. Kijken of jullie dit door konden zetten.

Jullie stonden er vanaf het begin, zowel aanvallend als verdedigend. WHC kon regelmatig de bal niet kwijt en werd soms afgefloten voor 3 sec. Aanvallend waren er leuke snelle combinaties te zien, met hele mooie balletjes van Ismail naar de cirkel. Jullie gingen ook echt voor de eigen kans en als dat niet lukte werd er door gespeeld. Er werd gerust met n ruime voorsprong, 16-8. Dat deze manier van spelen veel energie vergt, was in de tweede helft te zien. Halverwege slopen er slordigheidjes in, aanvallend en verdedigend. En WHC kon 7 keer op rij scoren. Maar de overwinning is nooit in gevaar geweest. Een goed begin van het veld(?)seizoen.

Halo Wellness bestaat 20 jaar ....
Basiskrachten bij Hellas laten het afweten